the life is just a joke

När en tjej..
Är tyst, så finns det med miljoner tankar i hennes huvud,
Bråkar med dig, tänker hon väldigt djupt,
Tittar på dig med ögonen fulla av frågor, så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida,
Svarar jag mår bra efter några sekunder, mår hon inte alls bra,
Tittar sorgset på dig, undrar hon varför du ljuger,
Lägger sitt huvud på din axel, så önskar hon att du finns där förevigt,
Smsar ofta, vill hon bara vara säker på ni håller kontakten,
Säger jag älskar dig, menar hon det,
Säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart att du är hennes framtid,
Säger att hon saknar dig, så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör


Jag såg inte, hur många som såg mig.
Jag såg inte, hur många tårar som rann för mig.
Jag såg inte, hur jag fanns i så mångas hjärtan.
Jag såg inte, hur många som verkligen älskade mig.
Nu vet jag, att det är mer personer som ser mig.
Nu vet jag, att flera tårar har fällts.
Nu vet jag, att jag finns hos mer människor än va jag trodde.
Nu vet jag, att jag är älskad för den jag är.
Men jag ville aldrig inse att jag hade det svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0