ALVEDONER & RULLANDE BILAR

Har gjort saker hela tiden, så skriver om min dag nu.

Skolan: Började 09.00 idag, med svenska. Hade Anna-Kerstin idag istället för Sara. Anna-Kerstin är ju inte som alla andra om man säger så -.- Så knepigare. Man förstår sig inte på henne.
När jag satt i grupprummet så skrev jag ju lite (förra inlägget) om de dära med kränkningen. Haha...
Dagen va la helt okey faktiskt. Under rasten satt jag o nåra till i bibblan. Helt nerkladdade händer hade jag efteråt -.-
Efter musik-lektionen så stannade jag Azar och Marren kvar o spelade på alla möjliga instrument. Va rätt kul ;) vi trodde att Bengt (läraren) typ va i sitt rum utanför för att vänta på att vi skulle gå därifrån, men hade stuckit :O Tss. Sen hade vi bild, gjorde igentligen så mycket. Skulle bara bestämma sig för en konstnär, och en bild som den har gjort o så skulle man rita av den, skriva fakta text o lite sånt. Men det arbetet ska ju inte vara klart på ett tag, typ sista eller näst sista veckan i skolan.
I slutet av dagen hade vi språk. Gjorde ingenting då heller, man behöver aldrig göra nåt där ;O Snackade lite med Ayse först, sedan med Adnan. När vi slutade så fattades lite av mina grejer, då står Adnan och Albin några meter ifrån med ett flin. Självklart fattade jag ju att dem hade gjort nåt -.- Ja, dem hade tagit lite grejer av mig x) (på skoj såklart) så tog tid innan jag fick tillbaka de xP Gick lite segt där att komma från skolan då.

Efter skolan: Satt mig o gjorde lite med mitt arbete "lägenheten", fick gjort en del iallafall. Klippte ut en massa nya saker. Detta arbetet é rätt kul ändå :P Tog en lång promenad med Ludde sedan. Har inte hunnit göra så mycket mer.

Träningen: Stack till Friskis o Svettis innan vid 18.30 tiden. Tränade i ca. 1 timma. Va en massa folk där som man kände :) Har tydligen börjat en viss person där som man ville precis, men aja -.-
Dirket efter åkte jag och mamma till Hajen, när vi skulle parkera så rullar det en bil där på perkeringen :O Bra smart av den personen som ägde bilen.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska gå o ta en till alvedon -.- Tjuuhej.

Kommentarer
Postat av: lisa

Varför var du inte på basketträningen då? :O

2007-11-19 @ 22:26:12
URL: http://bossse.blogg.se
Postat av: Jacie*

Hur gammal är Anna-Kerstin och hur ser hon ut? ;O För om hon är typ i 30-årsåldern, smal och med blont hår så har ja nog haft henne när ja gick på högstadiet x)

2007-11-20 @ 10:00:22
URL: http://jac1e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0