ÄR JAG FULLT FRISK?

Kom precis hem från lite olika ställen. Skulle igentligen bara åka med mamma till Hajen för att handla, men blev även stan. Kom på att jag behövde ett par nya vantar ^^ Så de blev de.
Efter det åkte vi till Varbergs Trafikskola för att hämta papper (hälso frågorna och till synprövningen) tills jag ska börja övningsköra. Börjar med de i Mars, men kursen är i Januari-Feburari, så då tyckte dem där nere att jag kunde ta papprena redan nu o fylla i och sånt.
Sedan åkte vi dit vi igentligen skulle, till Hajen. När vi kom ut därifrån kommer Elin och Conny. Shit vad länge sen jag träffade dem nu när man tänker efter :O Jag som typ bodde där för nåt/några år sedan xD
Stod o pratade om allt och alla. Blev rätt mycket. Pratade en bra stund. Kul o höra vad dem tyckte om saker o ting ;) Haha! You know.
Bestämde sedan att jag skulle höra av mig till dem nån dag denna veckan för att träffas. Trevligt.

Ikväll ska jag träna, som alla andra Onsdagar. Imon har vi hemma match mot Lerum :) Ska bli kul. Samling 18.00 börjar 19.00
Brukar inte gilla när de är sena matcher, men de är helt okej när de är hemma, inte borta matcher. Man är så himla trött, vill bara hem direkt efteråt. Men då ska man ju åka bil i nån/några timmar och sedan är de skola dagen efter -.-
Jajja, inte mer tjöt om de nu. Ska packa o sedan dra mig. Tjuuhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0