BARA HAR LUST

Har bara lust att skriva nånting, men vet faktiskt inte vad ^^
Bara för de så skriver jag lite onödiga saker; jag är snart klar med mitt arbete, har typ bara framsidan kvar och innehållsförteckningen. Gött de. Slipper jag sitta med de sen.
Har match kl: 16.30 i Bagheerahallen idag mot Kullavik. Kommer inte ihåg om dem är bra eller dåliga faktiskt ^^ Så får la se hur de går.
F93 har match nu kl: 14.00 så jag ska möta Ayse snart o så går vi dit ner o kollar på dem, och sedan börjar ju våran.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får la se :) Är ganska trött idag också, va skit seg på att gå upp x)
Aja, nu hinner jag inte skriva mer, ska packa o sånt. Skriver mer senare idag/ikväll.

Kommentarer
Postat av: lisa

16:00 *

2007-11-10 @ 14:12:38
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0