BARA HÖST

Nu när jag nämner att det var en slappis dag idag igen i skolan så tror ni la att vi inte gör nånting ;)
Jag, Mirre och Albin redovisade våran matte plansch om man kan säga så? Låter lite kansigt, men vet inte vad jag ska kalla de för.
Har igentligen gympa nu, eller ah simning o jag kan inte vara med på de ju, så jag fick gå hem ^^ Så idag slutade jag 11.30
Iskallt är det ute, speciellt när man cyklar. Känns som om man ska frysa ihjäl ;O Och ändå är de inte vinter än, utan bara höst :O Buh.
Lena (gympaläraren) tyckte att jag kunde gå upp till simhallen så att jag är där när vi slutade för att hon skulle se att jag hade vart ute o gått x) Om jag orkar så gör jag de, annars slöar jag bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0