DÅLIGT!

Mjo, jag har inte vart den bästa på att blogga den här helgen, men tänkte berättade lite om igårkväll nu.

Satt och snackade med Tim på msn, sedan runt 20.30 tiden frågade han om jag hade lust att träffa honom, så jag gick bort till honom. Han mötte mig vid den gamla vanliga busshållplatsen xD Gick in till honom, där va även Simon. Har aldrig träffat Simon förr, eller jo, bara hälsat på han o så.
Började med att vi spelade TV spel xD Något bil spel :P Ägde ju som vanligt ^^ Ne men Simon va faktiskt bäst på de, Tim var sämt. Jag vann över Tim alla gånger, men bara över Simon en gång ;O Tim hade nog lite svårt med gasen drä ;)  HAHA! Som vi andra två knäckte oss åt de.
Kollade sedan på film. Mys,mys. Hände en rolig sak sen, tyckte vi iallafall. Tims mamma kom hem och hon ville ta kort på oss tre (hon hade fått ny mobil) xD Så hon tände taklampan, sen så sa hon: Simon, ta av dig luvan. Jag ser bara en svart fläck här på skärmen! 
Asså han är ju typ... halvmörk om man kan säga de så xD Aja, kanske inte låter kul, men de va de iallafall :P
Vet inte vad klockan va sen när jag stack hem. Hade tänkt att gå o lägga mig direkt, men tog tid innan jag somnade. Min bror o tusen pers till va här -.-

Lite bilder från kvällen.

   Bild 1: Tim - vet inte vad han gör ;O Bild 2: Jag tyckte Tim va "benig" så han la in en kudde innanför tröjan x)

   Bild 1: Simon och Tim - Spelar TV-spel Bild 2: Samma

   Bild 1: Gay Tim é tillbaka och är på väg ut för en rök-paus Bild 2: Då när hans mamma tog kort med sin mobil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0