DET STIGER + NYA GREJER

Haha, bara min statistik över läsare blir högre o högre :) Ganska kul. Maha.
Just de ja, ser ni att jag har nya grejer på bloggen? Eller det är bara två saker :) Klockan och rubriken.
Skulle egentligen gjort om min header helt, till lite "höstig". Men blev helt missbildat när jag satte in den istället för den här, hade inte heller tålamod till att sitta o fiffla med de. Så de blev inget av de :) Får la kanske ta o ändra de någon annan dag.
Denna veckan har jag mycket att göra :O Eller det känns så.

Prov på Fredag i Biologi
Prov på Fredag i Engelska (muntligt och skriftligt om jag fattade rätt)
Göra klart insekten i Bilden
Skriva fakta-texten till konstnären
Lämna in två skriftliga grejer i Engelskan
Svenska arbetet "tidningsartikeln"
Se om filmen Forrest Gump
Hämta min byxor på Tisdag
Massage på Tisdag
"Lovat" att träffa Tim innan helgen, för han skulle vara borta Fre-Sön

O en massa små saker ska jag också göra. Jajja hinner inte skriva mer, Prison Break börjar ju nu :D
Kommer nog lägga mig i sängen direkt efter de, läsa typ. Så kommer inte skriva ver, natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0