DET STÖR MIG INTE

Då var det fredag igen! Otroligt skönt. Fortsätter veckorna att gå så här snabbt så är det snart vår. Det känns som om man mår bättre på våren/sommaren. Nu på vintern är det kolsvart ute den större delen av dagen. Fast jag ska inte klaga, jag gillar när de är mörkt ute. Mycket mysigare då än när man vaknar av att man har solen i ögonen ;)
Men så är det ju freezing både ute & inne, iallafall här hos mig. Vi har liksom ingen värme här inne. Självklart så kan vu ju använda elementen, men vi har en här i familjen som går o stänger av dem hela tiden och öppnar fönstrena fastän de är minusgrader ute ;O Aja, det stör mig inte nu när jag är sjuk, har ju feber också så blir så jäkla varm då.
Idag skulle jag passa Ludde från klockan 08.00 vilket betydde att jag var tvungen att gå upp tidigare ju. Men icke. Ludde stod vid kanten av min säng vid åtta tiden och ville komma. Så ja, jag tog upp honom och han la sig också i min säng. Båda somnade ;O Vaknade till sen en timma efter, gick upp o sånt. Satte mig här vid datan. Men Ludde sover fortfarande i sängen :O Haha.
Idag har jag tre saker att göra; utvecklingssamtal klockan 15.00, göra så mycket jag kan på bilden (har inte gjort nånting på den hemma) och ta med mig papper hem från skolan så att jag kan fortsätta med Hemkunskapen.

Jaha, då hade jag inte så mycket mer att skriva. Är nästan säker på att det kommer mer senare idag! :)

image143

image144

Haha nu börjar han snarka igen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0