EN RIKTIG HEMMA DAG

Vet inte vad klockan var när jag gick upp idag. Började dagen med ett skol arbete, de dära med lägenheten. Satt med de i några timmar -.- Kollade sedan på Forrest Gump. Gjorde det för att vi ska göra ett arbete om den i engelskan sen. Va och hämtade pappaer idag i skolan. Ganska mycket som skulle vara med där ;O Eller iallafall va det verkade som ;) Bara skummade igenom det. Ska skriva nån sammanfattning tror jag de va, och sen skulle man välja en person i filmen o bara skriva om den (va ett antal punkter som skulle vara med), och sen va de nån muntlig grejs, o en massa sånt. Böh.
På tal om engelskan i skolan... kom på att jag inte har gjort min sammafattning på en av dem texterna man fick välja som skulle vara inlämnad för ca. 2-3 veckor sedan -.- Har även veckans matte att göra tills på måndag. Oh no :O En till grej. I svenskan. Har den dära "tidnings artikeln" att skriva också :O Vet inte ens vad jag ska skriva, eller om vad =| Hjälp mig ^^ Ska vara inlämnad och skickad till Mats senast på Onsdag.
Aja, nu svävade jag ut på annat. Jag har inte gjort så mycket mer än dem två sakerna, lägenheten och filmen. Kom faktiskt en bra bit på arbetet. Imon ska jag ha utvecklingssamtal klockan 15.00 måste komma ihåg att ta med mig lite saker hem som jag behöver för att kunna fortästta på de. Har även bilden att göra, är än inte klar med min tvåpunkts grejs va de nu heter?
Så ikväll, ja vad händer? Ingenting. Buh.

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0