EN SNABBIS

Har inte hunnit skriva innan nu.

Jag vaknade i morse runt 09.30 tog mig en fralla och satte mig vid tv:en och tittade på Svensson Svensson med pappa ;) Sen när klockan va runt 12.30 så kom Ayse och Jossi hem till mig. Visste inte att dem skulle komma, blev lite förvånad. Va ju "nyvaken" då så dem fick komma in så länge och gjorde mig iordning. Ayse ville så gärna sen gå ut med Ludde, så vi va ute med han i ca. 40 minuter. Klockan 13.30 så gick vi till Bagheera, jag, Ayse och Tina hade secket som började 14.00. 93:ornas match.
Tina kunde inte 24-klockan så vi fick förklara för henne hur hon skulle göra osv. Gick riktigt bra för henne, hon gjorde inte fel nån gång med den. Iförsig, den är ju inte så svår.
Den här matchen va verkligen skit rolig. Eller det var inte matchen som var rolig utan en spelare i Herrljunga. Nummer 7. Som hon såg ut när hon sprang och skjöt xD Vi satt och skrattade hela matchen. Även domarna kunde inte hålla sig ;) Och deras Coach va ju helt körd i huvudet :S Allt som var rätt var fel för henne och tvärtom. Aja, sånt folk finns med. Varberg vann iallafall :)
Hannah och Stina kom dit sen, pratade lite med dem :)
Direkt efter matchen gick jag till Friskis och Svettis och tränade en stund, inte så länge den här gången. Typ bara40 minuter. Har precis duschat och sånt nu. Ska iväg sen, Elin kommer hit och sedan drar vi vidare. Ska bara fixa drickan och göra mig i ordning, måste nog ta nåt att käka också. Hinner inte skriva mer nu. Vet inte om de blir mer idag, får la se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0