FÖRLORARE, MUSIK & GLASS

Och nu hade jag tänkt att skriva lite om dagen.
Började med att Tim ringde hem till mig vid 10.40 tiden och väckte mig. Som han brukade göra förr. Frågade om vi kunde ses idag, men jag kunde inte tid idag.
Sedan ringde Ayse och frågade om jag skulle till hallen, va egentligen inte tänkt, men följde med henne.
Men innan vi gick dit stack jag och mamma till stan, köpte en "tröja" och ett armband (skrev för nåra inlägg sen att jag hade hittat två saker ju). Sedan ville mamma kolla i några affärer, men hittade inte de hon ville ha. Men hon hittade ett par byxor till mig ^^ La undan dem så ska hämta dem på Tisdag.
Ca. 10 minuter efter att jag hade kommit hem så kom Ayse till mig och vi stack direkt ner till hallen. Träffade Jossi och Marre där. Dem som satt i secket kunde inte skriva -.- Så Ayse gick ner dit för att sköta de istället. Men efter andra perioden ville hon att jag skulle vara där nere med henne, så jag satt också där.
Varberg förlorade mot Borås, och en av Borås coacher va helt vrickad. Men aja, som sagt, sånna finns ju också :P
Efter matchen var slut så stannade jag Jossi och Ayse kvar, satte på musik o hade riktigt skoj ^^ Väntade på Lill-Liri och Liri för vi 5 skulle till Donken.
Käkade glass och hamburgare, mumsen :) Satt la där o tjötade i nån timme. Stack sedan hem, och nu sitter jag här x) Som vanligt :P Ne sitter faktiskt inte vid datan så himla mycket. Har inte hunnit de. Hade ganska mycket att göra denna veckan när de gällde skolan. Och har nog ännu mer nästa vecka, måste ju ta igen allt jag missat nu -.- Det är en nackdel när man är hemma från skolan =|
Jajja, inget mer tjöt om de nu. Bjuder på lite bilder i de här inlägget också ^^ :)

   Bild 1: Ayse och Jossi i hallen efter matchen Bild 2: Lill-Liri och Liri på g till Donken

   Bild 1: Jossi och Lill-Liri Bild 2: Ayse

   Bild 1: Lill-Liri inne på donken Bild 2: Jossi och Liri

 Bild 1: Ayse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0