FÖRLORARE

Ja det blev vi denna kvällen.
Kom hem för en stund sen från matchen. Synd att Olivia skadade sig =/ Precis duschat o sånt nu. Matchen gick la sådär... tror jag? Jo, über bra gick de iallafall inte. Vi missade typ alla våra skott :O Så mycket har vi inte missat på skit länge :S Vet inte riktigt hur mycket vi förlorade med, kanske 10 poäng? Kollade inte.
I slutet av matchen satt jag inte med dem andra, så kom Jennifers lillasyster fram till mig o frågar varför xD Naw :)
Ehm jaa, vad ska man mer säga om matchen. Finns inte så mycket mer.
Efter den fick Azar en present av mig. Har inte hunnit att ge den tidigare. Bättre sent än aldrig ;)

När jag kom hem va ja inte alls bra humör :O Bara hände. Men Ludde tröstade mig :)
Aja, nu måste jag ta nåt att äta, kommer la bli en macka eller nåt x__x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0