fortsätt spela ditt spel

Bra jobbat.
Du är expert på det här.
Du vet precis hur du ska göra,
och när.
Även hur du ska lägga upp allting.
Fortsätt spela ditt spel om du vill,
men där tänker inte jag vara med.
Inte mer iallafall.
Jag har försökt,
nu är det din tur.
Ljug mer, det gillar vi... eller?
Nej inte jag, men du gör de.
Så fortsätt med det om de är de du tycker är de rätta och bästa.
Jag vet va du har gjort, och vad du håller på med.
Men bara för att jag håller tyst om de så tror du att jag inte vet?
Jag känner till sånna som du umgås med,
sånna som du inte vet om.
Du har ingen aning om det.
Nu är det upp till dig om ska fortsätta med detta,
och att hela tiden slingra dig.
Jag orkar ärligt talat inte bry mig mer.
Strunta i mig, de kanske är det bästa.
Jag vill iallafall inte att det ska vara såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0