FRUSNA TÅR & KONSTIGA GUBBAR

Idag gick jag ypp 06.45 precis vad alla vill göra en Lördag, eller vad säger ni? Jag hade ju aldrig gjort de om jag inte var tvungen till de. Hade bakdag idag -.- Tycker inte alls att sånt é kul, att stå o sälja på torget typ. Men vi var ju flera stycken, det va ju det som va de roliga ;) Gick faktiskt bra.
Skulle vara där 08.00 tills vi hade fått sålt slut på allt eller klockan 14.00 Det var skit kallt, fastän det kändes som om jag hade överdrivet mycket kläder på mig när jag stack hemifrån.
Mötte Jossi 07.50 och sedan cyklade vi ner till torget. Där va då Mathias och Gt som redan hade kommit. Ayse, Marre och Jennifer kom strax efter oss. Fixade iordning bordet o la upp grejerna och sånt.
Bara för det var så kallt så kunde vi inte stå stilla, så vi fixk gå runt i omgångar typ. Jag och Ayse började tralla runt en stund, när vi kom tillbaka gick dem andra och så höll vi på så dem två första timmarna typ. Men klockan 09.00 öppnade vi Gallerian så då kunde vi vara där inne en stund o värma oss ;)
Allting var slut sålt när klockan var 13.50 och vi hade faktiskt fått ihop rätt mycket, 2640 kr. Mer än dem andra ;) Den andra gruppen fick ihop 1640 kr tror jag det var. EXAKT 1000 kr mer fick vi :P Hehe.

Efter vi hade ringt Mathias och han hade hämtat bordet o kört o sånt så stack alla hem, eller jag och Ayse stannade kvar i stan 1 timma och kollade runt lite. Hittade två saker som jag nog ska ner o köpa imon ^^ Om jag orkar och hinner.
När jag kom hem så satte jag vid TV:en, kom på sen att jag kunde skriva lite på arbetet. Är nästan klar med de :O Ska bara renskriva 3 sidor typ. Det ska vara inlämnat senast den 5:e December så det hinner jag lungt :)

Ska sätta mig och se repriset från Lyxfällan som började nu halv, så hinner inte skriva mer nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0