HANDIKAPP

Euuu som vanligt har jag inte hunnit skriva förräns nu, tror inte jag behöver nämna de mer ;)
Jajja, skolan då dah. Helt okej, helt vanligt, yah. På SO:on var de slappt, men det var för att vi kollade på en film som var 50 minuter.
Hade ingen riktig idrott idag i skolan, utan vi hade typ.. handikapps idrott xP Ne inte riktigt de heller, utan de kom tre stycken från handikappsidrotten i Varberg eller vad man säger, till bagheera för att visa 3 olika sporter för typ blinda o sånt som vi sen fick prova på. Lite sådär intressant ;) Haha! Fast Adnan va inte speciellt schysst mot mig där -.- ;)
Hem hade jag följde med Adnan och Marren, Marren följde med hem sen för att hon ville se Ludde ny trimmad x) Hon tyckte att han såg skit liten ut nu, men jag själv ser inte så står skillnad ;O

Satte mig nästan direkt med skolarbete när jag kom hem, inte speciellt kul. Skrev lite på Hemkunskapen och sedan gjorde jag Biologi. Har ju prov på Fredag i de. Och jag har inte börjat med Engelskan som vi ska ha muntligt prov på på Fredag. Måste göra de imon :O

Stack och tränade sen, va en massa folk där som man kände. Men tränade inte alls länge idag, bara 40 minuter. Hade ingen riktig lust när jag väl kom ner ^^ Heahea.

Ikväll ska jag la inte göra så mycket, som vanligt. Ska se om vi har glögg som man kan koka upp och sedan kommer jag säkert lägga mig i sängen och läsa. Har lånat ny bok nu ^^ Den fjärde delen av Mias böcker har inte kommit in på bibblan än, måste vänta -.- Kommer säkert ta skit lång tid.

Aja, har la inte så mycket mer att skriva just nu...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0