HAR DU SETT MINA NYCKLAR?

Ja, jag bloggade ju lite i morse. Men efter att jag hade vart ute med Ludde, så skulle jag bara snabbt in o göra mig klar. När jag skulle gå så hittade jag inte mina nycklar, men visste ju att jag hade dem inne nånstans efter att jag hade låst tidigare.
Klockan var 08.35 och jag ringer till mamma o frågar vart extra nyckeln é till cyklen. Häller bara ut alla över bordet och tar med mig alla nycklar med svart. När jag sedan ska låsa dörren så ser jag att dem satt kvar i låset .__.
Iallfall, då va de in med dem andra nycklarna och ta mina, sedan cykla till PS. Skulle ju möta Azar 08.45 och vi skulle vara på Barn & Fritid 09.00
Men vi kom i tid iallafall. Gjorde la inget speciellt där, har ju redan lyssnat på det som var idag. Fick samma papper som förr också. Inget nytt.
Sedan hade jag och Hanna bestämt att jag skulle ringa henne när vi var klara på BF, för båda vi skulle till HR sen kl 10.00
Ringde henne hur många gånger som helst, efter sju gånger så svarade hon x) Snabb där. Så vi skulle mötas ute där på ett ställe, men hon kom aldrig så jag gick till HR, då va inte Hanna där. Frågade Gabriella om hon hade vart där, och ja, det hade hon. Skickade då ett sms o skrev att jag var inne, så hon kom in nån minut efter. Frågade henne varför hon inte hade svarat, hon hade tydligen inte haft ljudet på x) Bra där asså.
Iallafall, måste bara säga att HR verkligen har ett fint ställe. Fin bar, fina kök o allt. Såg helt nytt ut. Visst, det är ju nästan de x)
När det var slut där så cyklade vi tillbaka till skolan. Träffade Marren och Amalia där. Stack upp till maten o så. Sen på eftermiddagen va de vanliga lektioner. Inget speciellt då. Fick tillbaka arbete "Styrka", fick VG på mitt.
Jag och Amalia fick även reda på att vi inte behövde göra våran muntliga redovisning imon, utan blir säkert nån gång nästa veckan. Skönt de, då har vi bara Biologi provet tills imon.
Slutade 14.20 idag, typ de senaste vi gör.
När jag kom hem så stod mamma o gjorde lussekatter. Hjälpte henne med de sen :)
Nu gör jag ingenting, funderar på att gå o träna på F&S, men vet inte riktigt.
Måste bara säga en sak att varför jag tränar F&S och inte basket är inte för att jag äter penecilin (stavning?), utan de är andra saker. Det är inte de att jag direkt skiter i basketen, som vissa tydligen verkar tro. Kom fram en till mig idag i skolan o sa lite om basketen... Blev lite smått irri på de, men aja. Nu é de sagt så skit i de.

Kommentarer
Postat av: lisa

vem? :O

2007-11-29 @ 23:28:23
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0