HIT & DIT

God morgon alla! :) eller morgon o morgon kanske man inte ska säga nu.
Igår somnade jag i soffan runt 22.00 och vaknade sedan 03.00 igen. Gick då och la mig i sängen. Mamma väckte mig idag på morgonen ca. 07.00 skulle ju igentligen gå till skolan idag som vanligt men blev inte så sen.

Jag och mamma åkte till Ge-kås (nej det var inte anledningen till varför jag inte var i skolan). Hon skulle köpa några julgranskulor som hon såg förra gången vi va där, men köpte aldrig dem då. Dem va faktiskt fina, i svart sådär med mönster o lite olia andra grejs på.
 
Efter det åkte vi till stan, gick först för att kolla om Catta va i salongen, men självklart va hon inte de bara för att vi kom dit x) Så är det ofta, kommer man inte så är dem där, kommer man så är dem inte de ;O

Nu sitter jag bara här, ska la snart äta eller nåt. Börjar lukta mat ^^ Ska kanske iväg sen, får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0