HITTADE MUSIKENS VÄG

Weehoo är skit glad nu ^^ Hittade precis mina hörlurar till min mobil :P Dem har varit borta nu alldeles för länge enligt mig. Först efter de hade jag inga, men efter en vecka fick jag låna min brors, sen skulle han ha tillbaka dem, o sen hittade jag ett par extra. Men dem var inte alls bra.
Vet ni vart jag hade kagt dem? I kamerafodralet :O Kommer inte ihåg riktigt när jag gjorde de, men tror de va samma dag som "klass"festen. La dem där för att jag skulle veta vart jag hade dem, men de lyckades jag ju bra med ^^ ;)
Nu ska jag lägga in ny musik i mobilen, sen logga från datan o lägga mig o lyssna ;) Så, natti natti! (om man kan säga så redan nu?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0