INGENTING FUNGERAR

Fy fan, vet ni? Jag kan inte lägga över låtar och sånt längre till min mobil. Det har vart helt konstigt nu länge, men jag har tänkt att de fixar la sig själv för de brukar sånt göra för mig xO Men icke den här gången.
Det står att den inte kan hitta nånting, alltså den hittar mobil grejen men sen när jag skickar över låten så funkar det inte.
Jag gick nyss in o testade på min brors data, där funkade de inte heller. Allting bara stannade. Men min bror va snäll idag så att jag skickade över några låtar genom msn som han sen la in i sin mobil, och skickade över dem till mig sen.
Men jag vill ju ändå att det skulle funka här på in data :O Orka göra det så krångligt varenda gång =|
Alltid är det nåt fel på mina "tekniska" grejs. Förstår inte det ;)

Och nu när vi ändå är inne på sådana grejer kan jag ju berätta vad jag vill ha. En digitalkamera med Bluetooth :D Skit häftigt det skulle vara att kunna skicka över bilder till varandra genom den. Fast inte så kul om man är ensam om att ha det.

Aja, inget mer tjöt om de. Ska gå o göra mig iordning nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0