INGET SNOOZ

God Morgon alla!
Va tvungen att gå upp jätte tidigt idag, till o me innan mitt alarm hade börjat dinga. Likadant förra gången vi hade sovmorgon. När mamma jobbar måste jag ju upp o passa Ludde, sedan ta en morgon promenad med han.
Funderar på om jag ska väcka Lisa igen ;) Haha, ne ska inte vara så taskig!
Aja, varför vi har sovmorgon idag är för att vi ska till PS och besöka två program var. Ska vara på första 09.00 och andra programmet 10.00 sen är det tillbaka till skolan med vanliga lektioner och sånt.

Började läsa en bok igårkväll som heter Andras ungar. Handlar om en kvinna som är barnpsykolog (det är hon som skriver den), som ska hjälpa barn som ser ut att inte få någon framtid. Skrivs bla. om en pojke som är 10 år som är vittne till hans pappas mord och sedan har vart på en massa olika fosterhem.
En blyg flicka på 12 år som är gravid. En annan flicka som är 7 år och har fått en hjärnskada efter att hennes föräldrar misshandlat henne, och sedan skäms hon för att hon inte kan lära sig läsa.
En annan autistisk 7årig pojke som bara kan repetera väderleksrapporten och brottstycken av vad andra säger till honom.
De är la typ de, sedan ska hon ju hjälpa dem o sånt. Vet inte mer x)

image165


Kommentarer
Postat av: lisa

JÄVLA TUR ATT DU INTE VÄCKTE MIG, ;D haha

2007-11-29 @ 23:25:50
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0