INLÅSTA NYCKLAR & SNORIGA HÅRSTRÅN

Började med att jag låste in mina nycklar i skåpet, alltså de första jag gjorde när jag kom till skolan. Smart jag vet. Tredje gången på bara några månader. Men vi hittade Herrman direkt o fixade de.
Slapp engelska, skulle ju igentligen läsa i böckerna, men satt bara i bibblan o gjorde ingenting.
På svenska lektionen hade vi ju den muntliga redovisningen. Marren va inte där (hon kom senare) så jag och Mirre fick göra utan henne. Gick la helt okej faktiskt.
Under den långa rasten hade jag Albin, Adnan, Agron, Marren och Azar väldigt kul i bibblan ;) Snoriga hårstrån, säger de er nånting? ;) Haha, aä ska inte sitta o skriva de här :)
Musiken, slapp den med som alltid. Snackade för de mesta, spelade lite också.
Hände inte så mycket idag i skolan, så har inget mer o skriva ^^ Skoldagen slutade iallafall med att Albin satte sitt lås på mitt skåp, BRA GJORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0