inte sova

Fick inte sova länge idag för mamma -.- Hon väckte mig typ vid 08.30 för han skulle iväg o träna. Aja, gick ut med Ludde. Ganska långt gick han idag om man tänker på andra gånger då han bara sätter sig utanför dörren och sedan vägrar att gå.
När jag kom in så satte jag mig vid datan, spelade... ska göra de nu med. Går ju inte de bästa men aja :)

Träningen igår gick faktiskt jätte bra ^^ Gjorde en rolig poäng tävling som vi brukade köra med Lavelle :)
Jag och Mirre kom trea så vi fick springa idioten 2 gånger ^^ Men de va inte så jobbigt.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på... jo, ska städa garderoberna, KUL! Ne men de blir inte så jobbigt faktiskt. Har inte så mycket bröter :O (a)

Ska spela nu, Morsan tjötar lite smått som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0