INTE TID?

Min dag:

Mötte Hannah vid kvantum tidigare idag, vet inte alls vad klockan var då. Vi gjorde inte så mycket, gick runt i stan, bort vid hamnen och fästningen och tillbaka. Snackade om allt typ o tog en massa kort ^^ Tss. Efter att vi hade gått runt i några timmar så började de bli lite långtråkigt, stack hem till mig sen.
Tjötade vidare om allt o alla. "Bakade" sedan negerbollar xD Typ de enda vi kom att göra. Drack glögg till dem sen och såg på film. Riktigt mys ^^ Kommer inte ihåg vad filmen hette. Kollade på en till sen, eller inte hela. Började göra en massa annat sen :P Va nåt himla konstigt språk på den, eller vad säger du? Va typ en blandning av svenska, norska och tyska .__.
Hon gick precis hem. Vet inte vad jag ska göra nu. Eller jo, jag ska tävtta bort sminket o allt sånt, ta medecinerna, byta om, och sedan lägga mig i sängen och lyssna på musik o läsa ^^ Ska lägga mig tidigt idag. Är trött .__.

Har inte blivit så mycket bloggande nu de senaste dagarna, torrbloggning. Jag har inte lust längre, ingen ork till de -.-  Ska försöka få skrivet mer, intressant eller ej ;)

Aja, natti natti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0