iskallt!

Känns redan som vinter tycker jag :O Tror ni vi kommer få snö här i Varberg? Det skulle vart kul o få de på julafton, o att de håller i sig några dagar framåt. Men sen måste de bort på en gång ;) Inget slask o sånt *hata*.
Började o rensa mina garderober innan, men hann bara en 1 av 3. Henke kom sen. Fick slängt en påse iallafall (hitils) ^^ Bättre än ingenting iallafall. Ska fortsätta med det sen igen. Måste bara ta något att äta.
Åkte med mamma till Hajen för att handla. Och nu har hon lovat att göra nyponsoppa :D Yummie!
Laddade ner Adobe Photoshop CS3 innan, men de krånglade när ja (eller ah, min bror) skulle installera de. Så de sket sig. Får försöka nån annan gång igen. Detta va ju redan tredje gången. Första ggn: Henke gjorde så att hela min data cepade. Andra ggn: Jag vet inte vad jag gjorde för fel? xD Tredje ggn: Ja de va ju den här som inte heller gick så bra.
Ger snart upp faktiskt ;)
Aja mamma ropar nu att nyponsoppan é klar, så nu ska jag äta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0