klar...?

Nej inte helt med arbetet. Men är klar med alla frågor o de nu. Ska rita, skriva o förklara på nästa uppgift typ. Man ska göra ett eget styrkepass tror jag de va. Åh va kul... *not* -.- Hellre gör jag en massa frågor än nånting sånt.
Jag o mamma satt o pratade om att åka till Ge-Kås imon. Äntligen xP Vill dit, men vet inte riktigt varför? Som vanligt typ. Köper nästan aldrig nånting där.
Nu har jag inte så mycket att göra, ska la bara sitta framför datan nu ikväll o ta lungt. Senast fram till 22.00 för då börjar ju PB :D

Kommentarer
Postat av: Zack

Vill du också tjäna pengar?

Kanske inte lika mycket som Kenza och BlondinBella men ändå.

Det är rätt så enkelt om man gör det rätt!

Du får 70 spänn bara för att registrera dig :)

tc

PS: Om du missade...KENZA v/s BLONDINBELLA

Vem av dem vågar deltaga i Quiz -BlondinBellas sanningar-?

Vad tror du? Vågar du testa dig själv?

2007-11-05 @ 23:04:41
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0