kvällen

Blev klar för en stund sen med mina 3 garderober. Äntligen :) Eller... igentligen är jag inte helt klar, bara lite kvar men orkar inte fixa de. Inte så viktigt ;P Inte förräns nu såg jag hur många par jeans jag igentligen har :O Men jag använder bara 3 par xD Har 15 par. Lite lustigt att jag bara använder 3 par då... aja.
Hittade mitt Kalaha spel också xD Haha så länge sen man spelade de. G33kade alltid de i caféet förr i skolan. Så pappa fick offra sig att spela de med mig. Blev 4-0 till mig. Men det här är ju ett spel för sånna som kan tänka PAPPA ;) Aä nu ska vi inte vara sånna.

Ska fixa musiken i mobilen o sedan ska jag lägga mig o lyssna. Ska försöka somna tidigt idag, är ju skola imon -.-
Aja, tjoohej på er alla så länge :D


Kommentarer
Postat av: Sabor

Trevlig måndag : )

2007-11-05 @ 09:20:32
URL: http://Sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0