LITE SÅDÄR SNABBT

Mamma é på Hajen nu så hinner nog skriva lite här ;) Hon ville inte att jag skulle sätta mig vid datan bara för att jag har massa skolarbete att göra. Sant är de också, borde egentligen inte sitta här. Men började med batt jag behövde fakta text till den konstnären jag har valt (till ett bildarbete)
Aja, skolan då ja.
Ehm... inget speciellt idag. Jag och Marren satt o klinkade en massa på gitarrer (stavning?) innan musiken xD Hade ju en ganska lång rast då, så vi fick upp till Bengt och hämtade två stycken. Kan faktiskt några låtar (a) Är fan stolt xD Ne men de är bra för att vara mig :P
På språket satt jag i grupprummet med Albin, Marren, Lukas, Adnan och sen kom Ajet dit. Albin va jätte nsäll o hjälpte mig med Kemin som jag har till imon. Ska göra mina 3 frågor då ^^
På bilden fick jag inte gjort så mycket, bytade min bild till arbetet, orkade inte ha den andra ^^
Jaa, har inte så mycket mer att skriva om skoldagen, inget speciellt hände som sagt.

En stund efter att jag hade kommit hem från skolan gick jag till F&S och tränade lite lungt. Va där i lite mer än 1 timma. Har inte tränat på en hel vecka :O Känns konstigt :S Jajja, duschade o sånt sen. Nu sitter jag här, men ska sätta mig i köket o göra lite skolarbeten nu.
Skriver kanske mer sen :) Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0