måndag

Jaha, då va skolan igång igen o allt detta arbete. Va helt okej idag i skolan. Började med engelska, gjorde då våra serier. Direkt efter hade vi svenska och fick då reda på att vi inte kommer ha någon SO längre på Måndagar YIPPIE :D Hatar verkligen SO. Så där har vi rast i 50 minuter. Efter det har vi musik, men fick reda på att vi inte hade nån musik idag. Så vi hade en riktigt lång rast. Från 09.50 till ungefär 12.10 (och ja, de är länge för oss, för vi brukar bara ha 10 minuter).
Satt hela tiden i caféet och i bibblan. Kul när Adnan ramlade av stolen o skolsyster kom springandes xD Haha. Riktigt kul va de även när jag Albin, Anton, Marren, Calle och Azar satt i bibblan o läste i några tidningar. Vilka problem folk kan ha ... ;) Gick och letade upp Sara (sv-lärare) för att veta om nån av oss va tvugna att göra om bokrecensionen. Hon sa på lektionen att några i klassen skulle göra de för dem hade kopierat o klistrat direkt från internet. Men vi klarade oss från de :) Skönt.
Fortsatte med djuret på bilden. Kom en liten bit på den iallafall. Ska rita av och sedan färglägga, är klar sedan. Men de är ändå ganska mycket.. =| Hatar bild också.
På språket satt jag Marren och Ayse i grupprummet. Satt o pratade om alla möjliga saker.
Fick inte gjort speciellt mycket på mitt arbete xP

Såhär kommer mina dag se ut idag på ett ungefär:

Äta
Plugga
Fixa Friskis & Svettis kort
Träna basket
Duscha o de sen (såklart)
Plugga
Sova

^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0