mias hemlighet

Vaknade idag runt 11.00 somnade ganska fort igår, blev inte så mycket av filmen xD
När jag vaknade så kom Ludde upp i sängen brevid mig o slumra :) Maha, myspys xP
Gick upp, gick ut med han och nu sitter jag här med ett glas nyponsoppa. Mamma va snäll o åkte till bibblan för att hämta en bok åt mig, Mias Hemlighet. Tredje delen av Mias böcker. Berättade lite av andra delen ju, Asyl. Den som jag skrev recension på :) Dem bästa böckerna som jag har läst typ xD
Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, läsa iallafall ;) Skulle igentligen åkt till Gbg, men fick veta de en halv timma innan tåget gick, så jag orkade inte hänga med... eller ah, skulle inte hinna.
Ska städa min garderober som aldrig blev av häromdagen.

Måste dra mig nu, tjuuuhej :D

Kommentarer
Postat av: paulina.

gott med nyponsoppa :)

2007-11-02 @ 14:59:24
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: N R 1 2 6

jag som älskar nyponsoppa! :]

2007-11-02 @ 15:12:55
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0