MIN TINGELING

Sitter och snackar med Tim nu (tingeling ;)) om en massa saker. Så jäkla mycket saker vi gjorde tillsammans, elleer mycket o mycket, allt va ju så himla kul. Kan aldrig glömma de.

Stjärnorna: Det fanns kvällar då vi låg brevid varandra på mitt golv i rummet o kollade på "stjärnorna". Det va egentligen inga stjärnor utan de va ljuset efter mina ljus och min data som lös upp i taket. Det skrattanfallet jag fick då som du tyckte va så himla jobbigt för att jag aldrig blev tyst xD
Filmen: När vi skulle se på film hemma hos dig, kommer inte ihåg vilken det var. Så bäddade jag ner mig i din säng o kände mig som hemma (självklart =D) och sedan somnade. Vaknde av att du låg o petade på min näsa hela tiden "carro...caaarrrooo...CAAAARRROOOO!" Haha, jag fattade ingenting sen.
Cykeln: När jag fyllde år så va vi i stan, orkade inte gå hem så vi hittade en cykeln som vi tyckte att vi kunde ta med oss hem. Långt ifrån stadig var den. Och sedan fick jag den i present av dig ;) Och vet du?! Den står fortfarande kvar utanför mig :O Det är sant. Den lilla blåa ostadiga cykeln.
Shan: Alla dem dagar, kvällar o nätter vi kollade på filmen "Shan the man" om och om igen. När vi skulle se den med din mamma en gång hemma hos dig, och hon tyckte inte den va rolig nån gång medans du o jag satt o knäckte oss. Mamma skrattar faktiskt fortfarande åt dig när du dansade den "toarulle"-låten ;O
Morgonar: Alla dem gånger du kom hem till vid 11.00 - 12.00 tiden o väckte mig för att du tyckte jag sov för länge på jul-lovet. Alltid var det du som kom hem till mig varje dag. Och när jag hade gått upp så gick du själv o la dig.
Kyrkogården: När det var kol mörkt o du sprang ifrån mig inne på kyrkogården o jag skrek som bara sen. Jag vet inte vad som flög i mig just då, brukar inte bli sån. Och du retade mig för de jätte länge, och presenterade mig som "chicken" inför dina kompisar (självklart på skoj) ;).
Hårfärgen: Haha, oj va du såg rolig ut! Det var när du färgade håret, eller din mamma skulle göra de på dig och jag var med. Har aldrig sett en roligare människa. Och du blev skit sur på mig bara för att jag tog kort på dig ;) När ditt hår hade börjat växa ut tyckte jag att det var min tur att reta dig lite, och det var precis det jag gjorde. För din fina blonda utväxt till ditt mörka färgade hår ;) Så sur du blev på mig :D
Din bakåtvolt: Tim skulle skjuta upp små-ungarnas boll på skolan matsalstak. Då slog du en snygg bakåtvolt o slog i hela din höft. Jag och alla småbarn bara stod o skrattade åt dig och du gick därifrån tjurig ;)
Du satte dit mig: När jag var tillsammans med Gabbe (länge sen nu) så hade han fått för sig att du hade gått på mig, så blev han skit sur o hämtade många från sin skola, Håstensskolan till våran, Haga, och skulle bråka med dig. Blev bråk mellan skolorna. Sedan hade du sagt till rektorn att jag hade startat allting, att allt var mitt fel. Och jag fick en rejäl utskällning av rektorn inför allt o allt, högt och tydligt xD
Snöbollarna: Då det var snö o vi stod o kastade på en skylt vid rondellen (tidsfördriv). Och du retade mig för att mina snöbollar inte kom fram, men när jag väl tog i så kom det självklart en bil och jag träffar den. En till utskällning tack vare dig x)

Det finns så mycket mer, så mycket mer roltigt med dig. Orkar bara inte skriva mer.
Tycker därför att jag kan lägga ut lite gamla bilder ;)

   1: Tims mamma tvättar ut färgen. 2: Tim när han färgadede ;)

   1: Cykeln vi hittade i stan. 2: En gubbe vi träffade som började fjompa sig med, orkar ej berätta ;)

   1: Tim med min fina res-väska ;) 2: En grej jag märkte en dag när jag kom hem från skolan som han hade ändrat i min mobil <3

   1: Den kvällen jag somnade mitt i filmen. 2: Skolavlsutningen

   1 & 2: Tim hade blivit lurad o så cyklade han fel, detta skulle vara våran utedag (gick ju i åttan då så det var åttornas) i skolan, men han kom ju också dit (han gick i nian) ;)

ALLA BILDERNA HÄR É GAMLA >.<
Men ska träffa han på Tisdag, och kanske nu på Söndag. Ska försöka fånga lite nya bilder på han ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0