NI ÄR NÖJDA NU

Kom nästan precis hem från träningen. Den va inte alls jobbig, slapp nästan :O Inte alltid man har de ^^
Gjorde la de gamla vanliga, så har faktiskt inte så mycket att säga om den. Det gick bra iallafall.
Efter träningen skulle jag igentligen stannat kvar o pratat med Ayse. Eller ja, hon hade nåt att säga. Men kom på att jag hade lite bråttom hem. Så vi skulle ta de imon istället.
Duschade o käkade nyss, ska göra lite på min bild uppgift :)


Du vet varför hon inte hejar va?
Du vet varför, så de är ingen idé.
Henne kan du säga hej till, men inte till mig.
Du är för feg. Du vågar inte ens se på mig längre.




Du & du, ni är nöjda nu.
Ni fick som ni ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0