NU IGEN?

Jaha då var det morgon igen. Tycker att de känns som om de nyss va de ;O Aja, de är ju ändå ett antal timmar sen.
Vi börjar med engelska idag, och sedan svenska (tror jag?) Och då har vi den muntliga redovisningen, ÖNSKA MIG LYCKA TILL! Buhu, varför kan man inte få slippa sånt? ^^ Varför måste man göra de för ett G?
Jag kan prata när de är helt tyst om jag sitter vid en bänk, men inte när jag ska stå där framme o göra de .__.

Skulle igentligen ut med Ludde nu innan skolan, men han stensover så de verkar inte bli nånting utav de. Så de kommer bli ett jäkla tjaffs mellan mig o min bror för de. Najja, same shit.

Va skit seg på att gå upp idag, mamma väckte strax innan halv sju (för ja skulle hinna bli klar o ut med Ludde). Kommer typ somna i skolan xD Ne de komer jag inte, men det känns så redan nu.

Har lust o skriva en massa saker, men orkar inte de. Har inte heller tillräckligt med tid. Ska logga nu, tjuuhej! Skriver mer senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0