OCH ALLA VAR IGÅNG

Kom hem för en stund sen från träningen. Det var faktiskt kul idag på något sätt ;O De va nog för att alla fick spela lika mycket, förutom Gt då men de är ju inte så kontigt. Hon är ju skadad.
Första halvtimman va vi i klubbrummet o snackade om olika uppställningar, sedan tränade vi i 1 timma o en halv. gick igenom det vi ska spela imon på matchen. Kommer nog att funka fint :) Verkar iallafall så.

Proppade i mig två mackor direkt efter att jag hade kommit o duschat, var skit hungrig.
Aja måste sluta skriva nu, dem ropar att jag måste ut med hunden.

Kommentarer
Postat av: Zack

Undrar hur jag ska få inspiration får att börja träna, sittandes bakom datasaskärmen är det bara magen och ansikte som växer ;)

Du är duktig som orkar :)

Natti

2007-11-14 @ 22:20:26
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0