ojsan!

Statistiken gick visst neråt ganska mycket sen igår :O Haha... äh orka bry sig.
Har la inte gjort så mycket idag. Vart hemma, suttit vid datan, spelat CS sen när jag va ute med Ludde, och kom in igen så va Henke här. Gjorde la inte så mycket då heller, såg på film.
Efter de gick jag, pappa o Mackan ner till Hajen xP (jag och pappa; idag igen xD) Va sugen på fralla så köpte de. Har bara ätit en sån idag, så de gör la ingenting om jag äter mer fralla xD Mackan köpte som vanligt godis, inte ovanligt ;)
Nu sitter jag bara här, pappa ska spela in Svensson, Svensson som vi ska se sen (brukar inte se de) xD Börjar ju nu 20.00 men vi hade tänkt o äta till de, o Ludde é vaken och då är det inte så ofta man får äta ifred ;)
Får la hitta på nånting annat under den tiden, prata med min Hannah Pannah ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0