OLYCKOR I HEMMET

Har pluggar järnet nu! Eller jag vet inte. Först satt jag med Biologin o läste i ca. 30 minuter, sen satt jag mig vid datan. Då förhörde jag och Marren varandra på alla frågor. Kunde alla 40 x) Hon kunde typ också alla, bara 2 stycken typ som hon inte hade skrivit nånting på heller. Jag fuskade inte en enda gång heller ^^ Stolt :)
Efter det satte jag mig i köket igen för att plugga, men då va de Hemkunskapen som skulle göras. Skrev några sidor där. Nu har jag bara en grej kvar att skriva, gött. Slipper jag göra det i helgen.
I helgen är det bara Bilden jag måste göra, kanske SO. Eller ne, provet é ju på Fredag.

Wah shit, ett program började nu 22.00 som jag ska se! Hinner inte skriva mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0