plugg!

Innan idag fixade mamma en tid åt mig (jag skulle inte hinna de idag nere på Friskis o Svettis. Så jag ska ner dit imon 14.30
Pluggade innan, kom en bit på idrotts-arbetet som ska vara inlämnat på Fredag. Tänkte att jag skulle fortsätta med de nu.
Träningen gick la rätt så bra. Eller mja, som vanligt ;) Varken jätte bra eller dåligt.
Så nu ikväll ska jag bara plugga vidare, göra i ordning efter mig o sedan kanske ta nåt o äta :)
JUST DE JA! Prison Break kommer ju idag :D :D Bästa programmet! Men man börjar ju undra hur länge igentligen kommer hålla på ;O
Aja, gör ingenting om de fortsätter ett tag till ;) De är ju så bra :P

Måste dra mig nu, hinner inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0