promenad + design + soppa

Tog en promenad med Ludde innan som typ 50 minuter ungefär. Men om man inte skulle gåt med honom så skulle de väl ha tagit 20 minuter. Gick lite överallt, vid kullen, slingan o så.

När jag satte mig vid datan igen så tyckte jag att jag kunde ändra min design här på bloggen. Så ja, nu är den klar :) Hittade lite nya grejer o så. Jag och Lisa pratade mycket om bloggande och desgin o så igårkväll/inatt ;)
Om vi inte hade gjort de så hade jag nog inte ändrat min. Mycket lättare nu när man har gjort de några gånger innan. Den ser bättre ut nu iallafall än va den gjorde innan (tycker jag).

Käkade nyss, blev soppa o fralla. Yummie! Dem andra åt mackaroner o korv... va inte alls sugen på de. Så jag fick göra min egna ;) Det var den jag hade på bild för inte så länge sen :)

Nu ska jag la bara glutta vidare på datan! Tjuuhej!

Kommentarer
Postat av: ida

jättesnällt att du länkade till den dära hjälpbloggen!!!!!ha en bra dag! kramar!

2007-11-04 @ 16:52:56
URL: http://raring.webblogg.se
Postat av: Sabor

Ibland vill man ha bara en macka och varm choklad skulle jag vilja ha nu ;)

2007-11-04 @ 18:29:41
URL: http://sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0