PS

Kom precis hem från PS. Va ju sånt dära... öppet grejs? Va de nu heter. Jag gillar igentligen inte sånt när man ska gå till olika grejer för att få reda på saker o ting. Känns lite sådär... konstigt på något sätt ;)
Men mamma o pappa tvingade dit mig -.- Haha, de va inte så farligt. Gick till BF, stötte även på några som man känner :) Trevligt.
De här med val o grejs, jag vet redan vilken linje/program jag vill gå, jag vet vad jag ha som tillval (heter de så?) och jag vet vad jag vill göra efter gymnasiet. Sedan så hör man från andra: jag har ingen aning om vad jag ska välja!
Och då sitter jag där som redan vet allt jag vill x) Sen om man klarar de, de är ju en annan sak.
Aja, får la hur de går med de sen, allt är ju så rörigt .__. Och reglerna kommer att ändras sen när det är våran "tur" att läsa till Högskola. Då måste man ha vissa grejer med sig för att få en viss poäng, o har man inte de så kommer man inte där o blablabla... !

Jajja, måste fortsätta med mitt arbete nu. Tjuuhej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0