SEN TORRBLOGGNING

Va skit seg med att gå upp idag, sov jätte gött ^^ Mamma tjatade i ca. 30 minuter på mig att jag skulle gå upp, tillslut går de ju alltid.
Vanlig dag i skolan, fick bla. reda på vilka program man ska besöka och vilken tid på Torsdag på PS. Lite läskigt ;) Ne de é de inte :)
Har inte gjort något speciellt idag. När jag kom hem hade jag fått ett brev från sjukhuset. Hade fått röntgen tid, redan den 4 December :O Gick snabbt. Förra gången när jag skulle röntga hjärnan (låter konstigt, jag vet) tog de månader innan jag fick en tid. Jajja.
Har pluggat/gjort arbeten några timmar idag efter skolan, och sen stack jag o tränade i ca. 1 timma. Kom precis, hem ska duscha o sånt nu. Sen blire nog TV:en.
Ska också försöka läsa ut min bok idag, spännande värre xP

Just de ja! Ludde va ju o trimmades idag :D Eller heter de så? Ja, de gör de säkert. Om inte så fattar ni säkert vad jag menar ^^
Han ser mycket mindre ut nu än förr :P Han hade ju skit mycket päls, och nu skulle baby-pälsen bort :)

Aja, ska hoppa in i duschen nu! Kanske skriver mer sen.


Ludde för några dagar sen:

image161

image162

image163

Har inte hunnit tagit en ny bild på han, men de kommer väl.


Kommentarer
Postat av: lisa

4 december måste det vara? :) eller ska du vänta ett helt år? :O tihi

2007-11-27 @ 23:12:00
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0