SNOOZADE MED KLOCKAN & SJUKHUSET

Snoozade med klockan från 06.30 till 07.10 stängde sedan av den. Mamma kom in till mig 07.30 o frågade mig om jag skulle till skolan idag eller inte. Blev inte så. Somnade om o så.
Klockan 13.15 skulle jag vara på sjukhuset. Va ju bara det gamla vanliga när jag é sån här, hämtade sedan ut medecinen.
Åkte sedan direkt till skolan, va tvungen att hämta lite papper som jag skulle ha till Hemkunskapen. Fick också matte pappret för denna veckan med målen. Marie (mattelärare) hade ju rena lektionen med mig där -.- De enda jag ville ha va ju pappret :O Aja.
Fick också tillbaka svenska arbetet, och omdömet på den muntliga redovisningen. Fick VG på mitt.
När jag kom hem så la jag mig framför TV:en och somnade. Sovit i några timmar.
Har la inte gjort så mycket mer idag, inte orkat. Bara sett på Svensson Svensson xD Sanningen till varför det blev just den va för att jag orkade inte resa mig och byta skiva i DVD:en x) Lat som jag är.

Mamma var snäll så hon gick ner med 100 kr till hallen åt mig. Vet inte vem skulle ha de, Mathias kanske? Va för att vi flyttade en match en helg, då det var gymnasiemässa, och det kostar ju några hundra att göra de.

Ayse ringde mig innan. Pratade en stund med henne. Hon frågade mig hur det va o sånt. Sedan berättade hon lite saker som hade hänt, och att hon ville prata om nåt mer. Så hon kanske kommer hem till mig på Fredag innan matchen. Får la se hur de blir med de :)

Vet inte vad jag ska göra ikväll, blir nog inte så mycket heller. Måste iallafall kolla upp en sak på internet. Ska nog lägga mig o läsa sen. Den boken é ju skit bra. Mias Hemlighet. Ni kanske kommer ihåg när jag skrev om att jag läste Gömda och sedan Asyl? Detta är tredje boken, finns en fjärde också. Mamma har beställt den från bibblan xD Bästa böckerna jag har läst iallafall ^^

Aja, har inte så mycket mer att skriva nu, tjuuhej :)


Kommentarer
Postat av: lisa

dom har jag också läst :) eller jag läste Gömda och Asyl typ i femman, men det finns alltså en tredje? och fjärde? :) intressant.. ;D

2007-11-21 @ 23:15:49
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0