SÖNDERKLIPPT

Jag hade nog den värsta morgonen på länge, ska berätta varför.
Började med att jag försov mig, sen så va de bara att lägga ner grejerna i väskan och sticka iväg. När jag har kommit halv vägs så fastnar mitt skosnöre i den kedje grejen på cykeln. Jag får inte bort de och min fot sitter liksom precis mot den plast grejen, kan inte förklara. Jag kan iallafall inte sätta ner foten på marken.
Ringde hem sen och hade tur att min bror än inte hade cyklat, han skulle precis göra de. Så jag säger vart jag är o vad som har hänt och ber han ta med sig en sax.
Så kommer han dit o jag klipper av skosnöret då, och klockan var 07.55 Stressad som fan va jag, började ju 08.00
När jag väl kom till skolan så tog jag ut mina grejer, jag trodde vi hade Biologi och att vi skulle ha provet. Vet inte vad jag fick det ifrån att vi skulle ha de, men tänkte att det verkade lite konstigt för att ingen i min klass va i korridoren. Tänkte att dem kanske hade gått till fel sal. Så jag går upp till NO-salen, men dem va inte där heller. Frågade sedan Paul vad klockan var och vilken dag det var. "2 minuter i åtta och det är Fredag", svarade han.
Vet ni vad jag kom på då?! Vi hade ju gympa! Och det har vi ju alltid haft på Fredags morgonar.
Snabbt sticker jag till gympa salen där hela klassen é. Yeah, detta kändes ju gött.
Det var min morgon.

På gympan då hade vi beeptest, jag va ju inte med för jag hade glömt kläderna. Men vi som inte gjorde det den här lektionen ska göra det v. 50 på Onsdagen. Kommer typ inte orka nånting, hatar sånt .__. Anton sprang skit mycket :O Att han orkade x)
Efter gympan, hade vi Biologi och provet då. Gick faktiskt bra, eller tror de iallafall. Bättre än Kemin ;)
Sen hade vi matte, gick inte så bra där. Fick världens hjärnsläpp. Pratade sedan om Göteborg dit vi ska nästa veckan. Ska bli kul.
Hade lunch o så sen. Sen skulle vi ha SO och Engelska. Men Maria (so-lärare) va inte där så det blev ingen. Och Engelska hade vi inte heller, vi hade inte fått ledigt hela den tiden vi drog över när vi såg filmen, så vi tog ut den tiden på den här lektionen. Så idag slutade vi 12.00 tidigt ^^

När jag kom hem satte jag mig vid datan, sedan gick jag ut med Ludde. Träffade Adnan. Bara för att han lekte så mycket med Ludde, så sen när jag skulle gå hem så ville inte Ludde de. Han bara drog åt Adnans håll hela tiden. Fick typ släpa honom hela vägen hem x)

Nu sitter jag bara här, pappa har kommit hem. Kanske går ner o tränar lite senare. Får se vad som händer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0