SORRY SORRY

Har inte hunnit att skriva nånting här i bloggen nu de senaste. Ska försöka göra de nu i helgen om jag hinner. Mycket som har hänt, mycket skolarbete o så vidare.

Börjar skriva om igår:

Skolan kommer jag inte ihåg så mycket utav xD Haha... jag är ärlig. De va la säkert de gamla vanliga. Kom en tjej/kvinna med sånna papper om klass tröjor. Satt o kollade igenom den. Vi i klassen hittade ett tryck som alla va överns om (tror jag). Så kanske blir de, kommer inte ihåg exakt vad som stod på.
Pluggade även ganska mycket efter skolab.
Tränade också mötte Ayse på vägen dit. Snackade om en del.
Träningen la... okej. Tränade med killarna, och det är tal om att vi ska göra de varje Torsdag, så får la se om de blir av.
Efter träningen kom Henke hit. Gjorde inte så mycket (vet att jag säger de varenda gång). Sen när han hade stuckit så satt ja uppe vid TV:en några timmar. La mig rätt sent inatt.
De va la gårdagen?

Idag:

Skola va helt okej. Lämnade in idrottsarbetet, sen hade vi pingis. Jag va ju vid förlorar"bordet" hela tiden xD Haha, jag suger verkligen på de. Fattar mig inte på de. Men får la säga att jag bara värmde upp platsen där vid de bordet ;)
På SO:on hade muntligt prov. Gick helt okej faktiskt. Alla svarade bra :) Skönt att det är över iallafall.
Började med Teknik (eller är de kemi?) förra NO:lektionen så idag satt vi med metaller o shit o skulle smälta de o sånt. Jag och Mirre gjorde ju ett jätte fint hjärta ;)
Idag skulle även engelska serien vara inlämnad. Jag, Hanna o Mirre hann inte riktigt klart med de på lektionen idag, så vi stannade kvar ca. 20 minuter efter. Vi är ju riktigt bra på att sjunga tillsammans ;D
Stack sedan hem, o sitter jag här o är jävligt besviken. Men de tar vi ikke upp.
Ska ner o träna snart, sedan blir det plugg. Måste göra färdig svenska arbeten .__.

Skriver säkert mer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0