USCH

I morse när jag vaknade kände jag mig inte alls bra, illamående, yr, ont i halsen, hade feber.
Usch på sånt =| Så stannade hemma idag från skolan. Vet två saker jag ska göra idag iallafall. Jag ska försöka göra klart bilden, fast det kommer jag inte kunna. Måste fråga en sak om den. Men det jag kan ska jag göra.
Sedan ska jag klippa ut alla grejer till lägenheten o sånt. Men det arbetet kan jag inte heller göra klart, för några papper jag behöver ligger i skolan -.- Jajja, kan ju alltid göra så mycket det går.

Idag kan jag inte heller träna, mamma é ju sån att har jag inte vart i skolan tycker hon inte att jag ska gå o träna -.- Visst, kanske inte é det bästa nu. Men får se.

Kommentarer
Postat av: Jacie*

Hmm okej, hon kanske har färgat håret då :) var ju ett tag sen jag såg henne sist. Hon har typ två barn iaf^^, den äldste heter Loke den andre vet ja inte. Ett tips till dej är att inte träna idag. Har man ont i halsen eller feber så ska man aldrig träna för det kan påverka hjärtat och lungorna.. har ja hört iaf :) bara ett tips som sagt.

2007-11-20 @ 15:41:05
URL: http://jac1e.blogg.se
Postat av: Jacie*

Okaj, Nope har ja inte gjort. Har bara inte vart inne på Msn idag^^

2007-11-20 @ 17:36:22
URL: http://jac1e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0