VÄCKA ANDRA MED SMS?

Fan vad jag sov dåligt inatt, tog mig timmar att somna, men gjorde iallafall det tillslut ;O Vaknade flera gånger, gick runt lite, gick o la mig igen.
Gick sedan upp idag klockan 07.00 med huvudvärk. Eller sån dära ont-i-huvudet-halsen ni vet? Eller ne, det går inte att förklara. Kom på sedan att de va nånting idag i skolan... självklart kom jag på de sen, jag börjar ju inte förräns 09.00 idag -.- Såg på film i Fredags (va inte där) i skolan, drog över på tiden då så vi skulle få sovmorgon idag.
Men va inte säker, så skickade sms till Lisa 07.10, yeah råkade väcka henne x) Sorry, inte mening ^^ Så ja, jag börjar 09.00 idag då. Vad ska man hitta på tills dess? Måste iallafall ut med Ludde när han vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0