VARFÖR INTE BARA FÅ SOVA?

Ja det kan man ju undra varför man inte får göra de när de är skola -.- De är ju de enda man vill nästan.
Aja skoldagen idag va bra, fast va skit trött. Hände la inget speciellt så idag. Rätt slappt på SO:on, kollade på film, och på hemkunskapen håller vi med lägenheter o sånt. Ganska kul.
På språket hjälpte Albin mig en massa till provet som vi har på Fredag. Thaaanks ;) Jag kommer typ inte klara de, de är så rörigt. Bara en massa länder hit o dit som gjorde olika saker här o där. Böh!
Just nu sitter jag bara med en kopp kaffe här framför datan. Hade tänkt att leta upp lite fakta till ett svenska arbete. Sedan klockan 14.30 ska jag till Friskis o Svettis, o sen till Ge-Kås ^^
Skriver nog mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0