WII

Ja, vad jag har jag gjort hittils?
Jag åkte till stan med mamma för att köpa nya skosnören, va ju tvungen efter min lilla olycka i morse x)
Kollade sedan skor. Fanns ett par skit snygga, fanns i min storlek o allt. Men vet ni då vad som var felet? Jo, färgen. Jag ville ha svarta men dem fanns ej kvar. Va o kollade för 1 vecka sen på dem, då fanns dem i svart. Men nu bara för att jag tänkte köpa dem fanns dem inte kvar .__. Varför händer alltid sånt mig?
Iallafall, när jag kom hem så satte jag mig o spelade Wii eller va de nu heter. Haha skit kul, spelade sedan med pappa. Men jag förlorade hela tiden xP Tillslut va de inte kul längre (a)
Satte mig vid datan då. La upp en massa gamla bilder på min bilddagbok (http://jagtogfelnummer.bilddagboken.se/) men de krånglade lite. Eller de gör de. Jag la ut på datumet imon. Men jag kan bara kolla på en o en ni fattar? Alltså jag får inte upp så att man ser alla bilder på det datumet, så jag måste sitta o kolla från första bilden om jag vill se nån annan :O Va är det för fel? Hatar när allt ska krångla .__.
Jajja, blev ingen träning idag. Tog två långa promenader med Ludde, de fick räcka ;)
Ikväll ska jag inte göra nånting, vad ska ni själva hitta på? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0