1 timma skola

Gick till skolan idag, började med NO i 1 timma. Sedan hade vi språk, men stack då hem, orkade inte vara kvar.
Så när jag kom hem, la jag mig o soffan o såg på en film. 50 first dates eller nåt sånt där hette den.
Efter de tänkte jag läsa en stund, gjorde de också, en stund. Somnade sen efter typ 10 minuter, så de blev inte så mycket läsning. Måste försöka läsa mer idag, har ca. 100 sidor kvar, och recensionen ska vara inlämnad på Onsdag.
Fick även reda på idag att de är lan nu i helgen Fredag - Söndag. Och då hinner jag ju inte läsa.
Eller tycker att de är bättre om jag får läst mycket idag, och sedan vara med på de i helgen ^^
Inte riktigt klart vilka som skulle vara med, men vet på ett ungefär :)
Den här gången är de inte hemma hos oss de bli isåfall, blir hemma hos Rasken :) Trevligt,trevligt.

Senare idag har jag träning, så ja, de blir la typ min dag? =)



image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0