arbetsdag 2

Ja, jag har inte hunnit skriva här nånting idag, så det får bli nu.
Kommer skriva i stort sett om hela dagen, blir liksom ett inlägg; allt i ett ;)
Kanske blir blir ett tag. Aja får se. Men här kommer de:

Hade ställt klockan på 06.30 idag för att jag vet att jag är så seg på att gå upp o ligger gärna kvar en stund, ungefär 30-440 minuter. Därför har jag den så tidigt. Så jag kom la upp runt 07.00 gjorde mig i ordning, käkade lite.
Började klockan 08.00 som vi brukar, men hade ändå arbetsdag idag.
Det första vi gjorde va att lyssna på SYV (våran klass + 9b), tog ungefär 1 timma och 10 minuter. Klockan 09.50 skulle vi vara på de stället där vi skulle göra studiebesök. Vi va bara fem stycken som skulle till Bullerbyn. Jag, Ayse Madde, Annika och Lydia. Hade följe med Madde och Ayse dit.
Vi kom lite tidigare än bestämt tid så vi tre hittade ett äppel träd där som vi tog några äpplen ifrån ^^ Trädet tillhörde typ dagiset.
Iallafall, när vi väl va där så visade en som jobbade där runt oss lite, och berättade va dem brukade o en massa sånt.
När vi satt vid bordet där inne på dagiset så ringde Ayses mobil, hennes mamma var det. Ayse fick reda på en skit tråkig sak som hade hänt inom hennes släkt, så hon va tvungen att cykla hem.
Efter det gick vi ute lite där barnen va o så. Allting tog typ bara 1 timma. Hade följde tillbaka till skolan med Madde.
Kom ju dit typ vid 11.00 och vi fick inte gå upp i maten förräns 11.30 =S Men när Marren kom så gick vi upp dit tidigare ändå. Blev tillsagda men orka x|
När vi skulle in igen så skulle vi skriva svar på några frågor från Gymnasiemappen, efter det gick jag Azar och Marren upp till 3G för att sätta oss vid datorerna o göra ett test som ingick i arbetet.
Blev klara i tid o så, slappade bara de sista på den "lektionen" Efter de fick klassen lite info om morgondagen, sedan slutade vi och klockan va då 13.30
Efter att jag hade kommit hem så tog de inte lång tid innan Henke kom hit. Slöade som vanligt, gick ut med hunden på ängen. Ringde sedan Ayse för att se hur de va med henne o lite sånt. Gick sedan in med hunden. Hade han löst ju, så han fastnade typ inne i en buske xD
Iallafall, åt lite, lågg i soffan o kollade på TV, sen så somnade jag. Sov i ca. 1 timma tror jag. Vet inte vad dem andra gjorde så länge x)
Klockan 18.30 skulle vårt lag samlas i hallen för att ta lagfoto + enskilda. Henke följde med ner till hallen :) Men jag tränade inte idag, är ju typ sjuk. Så jag satt bara o kollade. En öving som dem gjorde va skit kul o kolla på :P Dem skulle typ blocka o sedan slänga sig ner o glida. Svårt o föklara de :P
Träningen slutade 20.30 så vi stack hem till mig en liten stund, sedan skjutsade han mig ner till Hajen (han skulle ändå hem) för jag skulle köpa riskakor xD Ah och sedan stack han hem till sig o ja till mig.
Så nu på kvällen har jag bara suttit vid datan, ska snart duscha och sedan måste jag läsa ;O

Aja, de va la typ dagen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0