att glömma en sån som dig

Hmm... då va de så igen.
Men inte jag som började göra fel, utan de va du. Sedan kommer du o säger till mig att det var jag? Att jag är så jävla kaxig mot dig? Vi har ju fan inte snackat på hur länge som helst, hur kan jag då ha vart kaxig mot dig? :O Förstår mig inte på dig nu.. du sa såhär till mig: betyder ändå inte ett piss för dig längre.
Exakt så sa du! Och en massa annan skit.
Men hur fan kan jag glömma en sån som dig tror du? De va ju du som ställde upp för mig, alltid. Spelade ingen roll va de gällde eller när det va, du gjorde de alltid. Du va den enda som verkligen betydde något för mig. Du hjälpte mig med precis allt. Du visste allt om mig. Jag kunde verkligen prata med dig.. du förstod.
De är inte många som gör de, men du visade mig.
Det var ju du som va ljuset för mig. Jag tror aldrig du fattade hur mycket du igentligen betydde, eller ja, du betyder lika mycket nu som .
Men aja, jag har nu försökt med det jag kan.. och du verkar inte bry dig. Så nu är det upp till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0