basket hit & dit

Hade ju träning innan. Gick la bra. Don kom 15 minuter försent, så vi började med en grej som vi aldrig har gjort med honom ^^ Eller han kör aldrig den med oss xD Iallafall, idag gick vi bara igenom alla grejer, spelet, försvar, inkast o en massa. Vissa grejer e nästan likadana varandra, andra inte alls. Vissa heter också nästan likadant, så de blir ofta så rörigt. Vi fick springa idioten idag bara för att de va många som blandade ihop de ^^
Men de är ju inte så jäkla lätt att hålla reda på alla 15464 sakerna han har :O
Aja, efter träningen stannade jag Ayse och Gt kvar o kollade på killarnas träning. Gt är ju helt beronde av en utav dem, så hon bara stod o glodde, jag och Ayse snackade en del om grejer... =| Skönt o få pratat ibland iaf.

Efter träningen fick jag skjuts hem, pratade i tele sen, duschade o nu sitter jag vid datan.
Pratar med några på msn o lyssnar på musik. Ska försöka få skrivet lite på min recension också nu ikväll.


image89

Skit bra bok ^^  Andra delen av Gömda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0